Translate

sobota, 27 czerwca 2015

Rituals, Shantu Shower Oil

Shantu Shower Oil czyli olejek pod prysznic o przepięknym zapachu róży  i słodkich migdałów. 




(zdj. zostało skopionwane ze str.www.rituals.es)



Który przy kontakcie z wodą tworzy na skórze delikatną piankę. Olejek bardzo dobrze nawilża skóre, pozostawiając na niej delikatną osłonkę olejku, który powoduje że nie musisz już używać dodatkowych kosmetyków nawilżających. A zapach, mmmm jest naprawdę przepiękny.

skład:

GLYCINE SOJA (SOY) OIL, LAURETH-4, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, COCAMIDE DEA, MIPA-LAURETH SULFATE, RICINUS COMMUNIS (CASTOR) SEED OIL, PARFUM/FRAGRANCE, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS (SWEET ALMOND) OIL, AQUA/WATER, ROSA DAMASCENA (ROSE), FLOWER WATER, METHYLPROPANEDIOL, LAURIC ACID, LAURYL ALCOHOL DIPHOSPHONIC ACID, HEXYL CINNAMAL, LIMONENE, LINALOOL, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, COUMARIN, CITRONELLOL, BENZYL BENZOATE, CITRAL, POTASSIUM SORBATE, SODIUM BENZOATE, SORBIC ACID, CITRIC ACID

(skład skopiowany ze str. www.rituals.es)

Shantu Shower Oil kupiłam już jakiś czas temu wraz z RitualsMagic Touch Body Cream o którym możecie poczytać 
-->TUTAJ


Długo czekałam aż kosmetyki Rituals zawitają na moją wyspę. Ale wkońcu doczekałam się i jestem z nich bardzo zadowolona. Zwłaszcza że stały się kosmetykiem MUST HAVE.

Miałyście już komsetyki Rituals? Jak sprawdziły się u Was? Co jeszcze możecie mi polecić z tych kosmetyków?

Pozdrawiam serdecznie Kendzi

Zdjęcia przedstawione na blogu są moją własnością. Kopiowanie całości lub jakiejkolwiek części bloga (takze kopiowanie tekstu, lub jego czesci )oznacza naruszenie praw autorskich zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej (Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz.170).

2 komentarze:

  1. Jeszcze nie miałam ale zapowiada się bardzo ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chciałabym wypróbować ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń