Translate

środa, 20 maja 2015

Męskim nosem... czyli jakich perfum używa mój O.


Zawsze mówi się że to My kobiety, szalejemy na punkcie kosmetyków. Że nasze toaletki, uginają się od ilości flakoników perfum. Ale... czy nie zauważyłyście że Wasi partnerzy też posiadają duże ilości kosmetyków? Przyjeło się, że to kobiety muszą mieć najwięcej...
Weźmy taki przykład...


( zdj pobrane z demotywatory.pl )

Czy naprawdę jest tak, że nasi, biedni mężczyźni, posiadają tylko jeden kosmetyk, jeden szampon, który służy im  do mycia  włosów i jako żel pod prysznic ? 

Nigdy nie zauważyłyście że gdy wychodzą z pod prysznica, pachą naszą ulubioną wanilią ?:P
Kiedyś mojego O. przyłapałam jak używa mojego kremu do twarz, I nie ważne że nie wie co jest na nim napisane ( bo akurat używał AA Oil Infusion +30 :D ) krem to krem :D

Dzisiaj zabrałam się do sprzątania łazienkowej szafki. Poukładania w niej co nieco. I moim oczom ukazał się jeden, drugi, trzeci, czwarty, piąty i szósty flakon perfum. I za pudełkiem na lekarstwa widzę jeszcze dwa. Wszystko byłoby super, gdyby to były moje perfumy, a nie mojego O.
Taka sytuacja.

Oto jego kolekcja :


1. Sculpture


2. Bleu de Chanel


3. Hugo Boss Orange ♥


4. Giorgio Armani Acqua di Gio


5. Davidoff Cahmpion Energy


6. Calvin Klein CK ONE

 

 7. Paco Rabanne Invictus



Wszystkie te zapachy uwielbiam, no może za tym Davidoffem nie zabardzo przepadam .Ale Hugo Boss Orange :) przyprawia mnie o gęsią skórkę :) I całkiem przypadkowo Orlando Bloom ma tak samo na imię jak mój O. :)

A czym pachną Wasi mężczyźni? 
Macie jakiś swój ulubiony męski zapach ?


Pozdrawiam serdecznie Kendzi

2 komentarze:

  1. nie cierpię ONE:)i Armaniego,który podoba sie mężowi i go ma:) Uzywa też Paco Rabanne Million i Dsqred czy jakos tak ale to mi sie podoba:sama mu kupiłam:) Lubilam też Joopa i Baldarasini:uzywał na początku znajomości:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladne wszystkie - znam i lubie. Moj za Chiny by sie kremem nie posmarowal - on tylko deo i woda tolatowa - tez ma wiee flaszek perfum - podobnie jak Twoj.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń