Translate

środa, 14 stycznia 2015

Peelingujący żel pod prysznic Wanillia firmy Yves Rocher


Witajcie. Dziś będzie recenzja peelingującego żelu pod prysznic Wanillia firmy Yver Rocher. Jest to kolejny kosmetyk który zapkupiłam na promocji.
Kosztował mnie ok 2,50euro.



Czym się charakteryzuje ten peeling. A tym że w swoim składzie ma zaiarenka kiwi oraz puder z pestek moreli mających właściwości złuszczające. Kosmetyk usuwa martwy naskórek i sprawia że skóra staje się bardziej elastyczna. Można go stosować codziennie bo nie podrażnia skóry. O zapachu chyba nie musze wspominać. Apetyczna Wanilia! W komplecie z żelem pod prysznic Wanilia Bio sprawia że Twoje ciało jest gładziudkie .



Prawdopodobnie zagości u mnie na dłużej. A czy wy macie swój ulubiony peeling bez którego nie możecie się obejść ?

Pozdrawiam serdecznie Kendzi

Zdjęcia przedstawione na blogu są moją własnością. Kopiowanie całości lub jakiejkolwiek części bloga (takze kopiowanie tekstu, lub jego czesci )oznacza naruszenie praw autorskich zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej (Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz.170)

7 komentarzy:

  1. Kiedys namietnie kupowalam te wode toaletowa z YR o zapachu wanilii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i byłaś z niej zadowolona ? mnie się bardzo podoba :)

      Usuń
    2. Dolly zapraszam Cię do udziału w rozdaniu :)

      Usuń
  2. Ja lubię peelingi do ciała z Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam kiedyś peeling kiwi i był bardzo fajny :)

      Usuń