Translate

poniedziałek, 8 grudnia 2014

Tołpa dermo body slim - modelujący koncentrat wyszczuplający


Tołpa demo body slim - modelujący koncentrat wyszczuplający

zdj. pobrane z google

Czyli post o tym, jak doprowadzam swoje ciało do wyglądu z przed ciąży. Oczywiście nie oznacza to że jakoś się podczas tej ciąży "zapuściłam",ale z powodu różnych składników zagrażających  rozwoju maluszka  nie mogłam ich używać w ciąży. Tak więc przeżyłam 9 miesięcy na balsamach dla kobiet w ciąży i z ćwiczeniami zalezacnych przez polożną.


W ciąży przytyłam 17kg. Dzięki Bogu za dobre geny, ponieważ nie mam ani jednego rozstępu. Nie miała ich moja mama ( pomimo urodzenia dwóch córek ) tak samo jak moja siostra która urodziła dwoje synów. Jedynie czego potrzebowałam to dobrego nawilżenia skóry. 


I tak będąc w Polsce na wakacjach, podczas zakupów w moje ręce wpadł balsam firmy Tołpa. Wyszczuplający koncentrat modelujący. Zawsze byłam faworytką wyszczuplającego serum 3D firmy Eveline, ale tym razem skusiłam się na coś nowego. I naprawdę muszę stwierdzić że trafiłam na bardzo dobry body silm.



Co obiecuje nam producent:
Silnie wyszczupla i drenuje ciało. Zmniejsza objętość tkanki tłuszowej o ok.14% i redukuje nadmierne centymetry do -2,4cm w obwodzie brzucha i -1,4cm w udzie. Usprawia metabolizm komórek tłuszczowych. Przeciwdziała zastojowi płynów i uczuciu ciężkości ciała
Zapobiega zwiotczeniu, zwiększa plastyczność i spoistość skóry przywracając elastyczny wygląd. Silnie  nawilża, ujędrnia i wygładza skórę.


Co ja o nim myślę:
Jest to koncentrat który nie tylko modeluje ciało ale również rewelacyjnie nawilża skórę. Krem uwodzi za pierwszą aplikacją, delikatny zapach, dobra konsystencja i szybkość wchłaniania jest naprawdę niesamowita. Pozostawia na skórze lekkie uczucie schłodzenia i "mrowienia". 
Tubka w której krem jest przechowywany, jest bardzo praktyczna i bardzo wygodna. Nic się nie wylewa z opakowania. Nie pozostawia na skorze tłustej powłoki, nie brudzi ubrań. I niestety minusik jest mało wydajny.


Używam tego kremu już od ok3 tygodni i naprawde widać różnicę. Z czystym sumieniem mogę go każdemu polecić. Jego koszt to ok 50 zł za poakowanie 200ml.

Podsumowując:

zalety:                                                                                      wady:
*ujędrnia                                                                           *mało wydajny
*nawilża                                                                            *dostępność ( dla mnie )
*szybko się wchłania
*nie brudzi ubrań
*zapach - nie jest duszący
*poręczne opakowanie
*wygładza
*napina
*nie klei sie 
*nie podrażnia
*poprawia stan skóry


A czy któraś z Was miała już okazję wypróbować modelujący koncentrat wyszczuplający Tołpa ?
Jeżeli tak, to dajcie znać czy przypadł Wam do gustu czy też nie.

Pozdrawiam serdecznie Kendzi

Zdjęcia przedstawione na blogu są moją własnością. Kopiowanie całości lub jakiejkolwiek części  bloga (takze kopiowanie tekstu, lub jego czesci )oznacza naruszenie praw autorskich zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej (Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz.170)

2 komentarze: