Translate

środa, 1 października 2014

Recenzja Serum odżywczo - rewitalizujące firmy Lierac


Hej! Kolejną recenzją na mojej liście - godną polecenia jest multiwitaminowe serum rozświetlające
firmy Lierac Serum Mesolift.

Lierac Serum Mesolift cena ok. 160zł za 30ml

Opis producenta: 


Koncentrat multiwitaminowy odżywia skórę i przywraca jej witalność
Formuła inspirowana techniką dermatologiczną, pozwalającą osiągnąć efekt profesjonalnego
zabiegu : blask + napiecie + nawilżenie skóry. Mesolift  dostarcza skórze wszystkie niezbędne składniki odżywcze i rewitalizujace, które poprawiają jej funkcjonowanie. Koktajl Mesolift 15% zawiera: witaminy (5%), minerały (5%) i kwas hialuronowy (5%). Już po pierwszym zastosowaniu skora nabiera blasku i jest doskonale nawilżona. Przy regularnym stosowaniu skóra  staje się gładka, lepiej napięta i odzywiona. Serum może być stosowane samodzielnie lub jako baza pod krem pielęgnacyjny na dzień.






Serum Mesolift dostałam do wypróbowania od siostry.  Mam mała wersje 8ml. Pomimo tego iż używam go codziennie od tygonia, jest bardzo wydajny. Jego konsystencja jest lekko żelowata, rozprowadza sie równomiernie, świetnie się wchłania i ma bardzo przyjemny zapach.

Już po pierwszym zastosowaniu, zauważylam że moja skóra wyglądała na zdrowszą i bardziej odżywioną. Jest wyśmienitym koktajlem witaminowym dla szerej i pozbawionej blasku twarzy.


Czy zagości w mojej kosmetyczce ? na pewno tak.

W sklepach występuje w buteleczce z pipetką  o pojemności 30ml.




Pozdrawiam serdecznie Kendzi
* zdj z pipetka pochodzi ze strony dermstore

Zdjęcia przedstawione na blogu są moją własnością. Kopiowanie całości lub jakiejkolwiek części  bloga (takze kopiowanie tekstu, lub jego czesci )oznacza naruszenie praw autorskich zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej (Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz.170)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz