Translate

środa, 1 października 2014

Coś dla ducha, coś dla ciała czyli Chocomania Body Butter Deluxe Edition


Hej. Czy wiesz że, masło do ciała, którę tutaj opiszę,tak wspaniale pachnie że masz ochotę go zjeść.
Co to takiego ? To Chocomania Body Butter Deluxe Edition ze sklepu The Body Shop.

Opis producenta:

To super bogate i kremowe masło do ciała to uczta dla skóry. Wchłania się idealnie by zostawić skórę miękką i gładką. Zawiera 13 składników i ma rewelacyjny zapach.
Jego cena to 65zł za 200ml.




 Po mimo iż używam go codziennie starcza mi na ok 4 miesiecy. Jest bardzo wydajny.
Używam go na mój brzuszek, aby zapobiec powstawaniu min, rozstępów podczas ciąży. I o dziwo, jestem juz w 35tygodniu a  roztępów ani widu ani słychu.
Czy to zasługa tego masła czy dobrych genów ? nie wiem, ale nie zamierzam z niego rezygnować :)




Jestem maniaczką balsamów, kremików i innych butterów z tej marki. Chocomania jest już moim 3 opakowaniem z tej serii. I zapewne jeszcze długo zostanie. W mojej kolekcji znajdziecie dwa inne buttery duo ( ale to w następnym poście ).


Konsystencja masła pozwala na ładnie rozporwadzanie po ciele, szybko się wchłania, a zapach który temu towarzyszy jest rewelacyjny.  Uwielbiam go!!! ♥♥♥





Pozdrawiam serdecznie Kendzi

Zdjęcia przedstawione na blogu są moją własnością. Kopiowanie całości lub jakiejkolwiek części  bloga (takze kopiowanie tekstu, lub jego czesci )oznacza naruszenie praw autorskich zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej (Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz.170)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz